Publicat en General

Horts de Miró crea una targeta per impulsar el comerç de proximitat

L’objectiu d’aquesta proposta és fidelitzar els clients amb els comerços de sota casa i evitar que es desplacin fins al centre de la ciutat per fer les compres bàsiques.

horts de miró.jpg

Impulsar i consolidar el comerç de proximitat del barri. Aquest és el principal eix de treball de l’Associació de Veïns Horts de Miró, que va renovar la seva junta ara fa quatre mesos i està buscant noves vies de treball i iniciatives. La darrera: la creació d’una targeta de fidelització pels veïns que es podrà utilitzar als comerços del barri.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s