Publicat en General, Reus, Serveis Socials

La Regidoria de Relacions Cíviques respon més d’un miler de consultes el primer any

Destaca l’impuls al treball de col•laboració transversal entre les diferents regidories i el moviment associatiu i l’augment de comunicació amb les entitats i associacions.

http://www.canalreustv.cat/noticies/la-regidoria-relacions-civiques-respon-mes-dun-miler-consultes-primer-any

La Regidoria de Relacions Cíviques ha donat resposta a més d’un miler de consultes i peticions de les entitats de la ciutat en el seu primer any d’exercici.
Durant aquests 12 mesos ha incrementat la comunicació directa amb les entitats reusenques i ha ampliat els seus canals d’informació com ara la del Servei d’Atenció en Línia posat en marxa al mes de juny i el grup de difusió de WhatsApp que es va obrir durant el confinament al mes de març.

Llegeix la notícia sencera a http://www.canalreustv.cat/noticies/la-regidoria-relacions-civiques-respon-mes-dun-miler-consultes-primer-any

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s